• Καινοτομία και επιχειρηματικότητα κατά της κρίσης!

    Η ελληνική οικονομική κρίση έχει δημιουργήσει ένα νέο επιχειρηματικό περιβάλλον υψηλής αβεβαιότητας όπου το μάνατζμεντ έχει δυσκολίες να προβλέψει και άρα να θέσει στόχους. Σε τέτοιες περιόδους ο καταναλωτής δίνει την ευκαιρία για ανάδειξη νέων brands αφού προτιμάει συνήθως προϊόντα που προσφέρουν καλή ποιότητα, δίνουν πιο προσιτές λύσεις, αλλά σε χαμηλότερο κόστος. Δηλαδή προϊόντα που […]

    Read More

  • “Personal Branding”: Η δική μας Νόρα Παπαϊωάννου κάνει δυνατό refresh στο branded entertainment!

    “Η Νόρα Παπαϊωάννου έφερε στην τοπική τηλεόραση μια φρεσκάδα και ένα λαμπερό χαμόγελο. Η Νόρα Παπαϊωάννου, η παρουσιάστρια της εκπομπής «Enjoy», του Star Κεντρικής Ελλάδας, κατακτά βήμα – βήμα τη θέση που της ανήκει στα τηλεοπτικά δρώμενα και μας μιλάει για την έως τώρα πορεία της.” Νόρα έφερες στην τοπική τηλεόραση μια φρεσκάδα και ένα λαμπερό […]

    Read More

  • Τα 5 μεγαλύτερα digital marketing trends για το 2016!

    Με το τέλος της χρονιάς να πλησιάζει ταχύτατα, είναι πιστεύω καιρός να αναλογιστούμε την πρόοδο που έγινε στον χώρο του digital μέσα στη χρονιά που φτάνει στο τέλος της, αλλά και που πιθανότατα θα γίνει την ερχόμενη. Συγκεκριμένα, η χρονιά που σχεδόν πέρασε έδειξε τις δυνατότητες των social media μιας και τα Facebook Instant Articles, αλλά […]

    Read More

  • E-Commerce: 4+1 Πρακτικές για να αυξήσετε τις οnline αγορές

    Πολλές επιχειρήσεις και startups έχουν πλέον στρέψει την προσοχή τους στις online αγορές με στόχο την προώθηση και την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών. Παρόλα αυτά οι καταναλωτές είναι ως γνωστόν περισσότερο επιφυλακτικοί στις αγορές μέσω internet, καθώς η επικοινωνία τους με τις εταιρείες που παρέχουν τα προϊόντα που επιθυμούν να αγοράσουν είναι απρόσωπη. Κατά συνέπεια, […]

    Read More

  • Infographic: Η ψυχολογία χρώματος στο marketing

    Επηρεάζει το χρώμα την ψυχολογία του καταναλωτή; Από το Infographic της Marketo φαίνεται ότι οι καταναλωτές σε ποσοστό 60%-80% αποφασίζουν τι θα αγοράσουν και βάσει χρώματος μεταξύ άλλων (αγοραστική συνήθεια, εμπειρία από το παρελθόν, ανάγκη, κλπ). Τα brands τι κάνουν γι αυτό; Το παρακάτω infographic εξηγεί τη σημασία που έχει το χρώμα στο marketing, κυρίως σε ό,τι αφορά […]

    Read More

  • Προώθησε το event σου μέσω social media

    Μία από τις βασικές λειτουργίες του marketing είναι και η προώθηση εκδηλώσεων, party, διοργανώσεων, δηλαδή γενικότερα το event marketing. Αυτή η πτυχή του marketing χρίζει μεγάλης σημασίας, μιας και κάθε event αποτελεί ουσιαστικά μία εμπειρία για τον καλεσμένο/καταναλωτή. Όπως έχουμε πει πολλές φορές, οι εμπειρίες που προσφέρουμε στο κοινό μας είναι το άλφα και το ωμέγα, αφού μία ευχάριστη […]

    Read More

  • Coca Cola let life surprise you

    Κάνοντας πράξη το νέο της slogan Coca Cola Let Life Surprise You, η Coca Cola South Pacific ολοκλήρωσε μία ενέργεια που πρόκειται να συζητηθεί και να γίνει viral στα social media. Ξεκινώντας από το απομακρυσμένο Norfolk Island της Αυστραλίας, μία ομάδα της Coca Cola ταξίδεψε 1412 χιλιόμετρα μακριά από τη ενδοχώρα για να εκπλήξει ευχάριστα […]

    Read More